kočičí granule pro psy

Zdraví, nemoci a správná strava pro pejsky

kočičí granule pro psy

Příspěvekod Karlík » ned 11. zář 2011 14:16:55

máme psa a kočku. Psovi psí granule nechutnaj, ale jak má trochu příležitosti, tak sežere kočce její granule. Tak jsme mu je na zkoušku dali do misky a sežral je. Může mu to nějak ublížit?
Karlík
 

Re: kočičí granule pro psy

Příspěvekod Z.M. » pon 12. zář 2011 10:55:15

Dobry den,
kocici granule obsahuji vic proteinu, proto je psy radeji zerou. Ale pes ma jine naroky na vyzivu nez kocka. Zvyseny prijem proteinu zatezuje ledviny,proto zvolte superpremiove granule pro psy, kde je kvalitni zdroj bilkovin a jeho mnozstvi odpovida potrebam psu.
Z.M.
 

Re: kočičí granule pro psy

Příspěvekod Návštěvník » ned 09. říj 2011 20:26:04

Kočičí granule jsou chutnější a voňavější, vždycky psům chutnají víc, jestli by to psovi dlouhodobě vadilo nevim, nejsem odborník, já to vyřešila tak že jsem kočkám dala misku s granulema na skřínku kam si už pes nedovolí a kočky si bez problému vyskočí
Návštěvník
 

Re: kočičí granule pro psy

Příspěvekod Eva » pát 20. dub 2012 19:49:46

Můj vet.říká,že pes kočičí granule může,ale kočce psí granule stačit nemohou.Mám totiž 14ti letou japončici,která je už rok a půl pouze na kočičích granulích a syrovém žloutku.Nic jiného do tlamičky nevezme.Má neoperabilní nádor na mléčné žláze,je vychrtlá,ale stále ještě veselá a kočičí granule ji drží nad vodou.O krmení si řekne tak šestkrát denně,někdy i častěji.Sní denně jeden žloutek a tři deka granulí pro kočky.
Eva
 

Re: kočičí granule pro psy

Příspěvekod Návštěvník » pát 08. čer 2012 13:59:09

Karlík píše:máme psa a kočku. Psovi psí granule nechutnaj, ale jak má trochu příležitosti, tak sežere kočce její granule. Tak jsme mu je na zkoušku dali do misky a sežral je. Může mu to nějak ublížit?


Ublížit bych úplně neřekla, ale pro psa to není vhodné bílkovinné složení. Kočce bych dala na místo, kam se k nim nedostane pes a obráceně - těžko naučit, že jo... :-D