Stafordšírský bulteriér

Diskuze o jednotlivých psích plemenech

RE: štěně sbt-poradíte mi?

Příspěvekod Olga » čtv 19. úno 2009 16:43:42

Zdravím, naší fence je teď 4,5 měsíce a je mnohem klidnější. Chce to prostě vydržet než z toho vyroste. Snažte se ji zabavit nějakou činností, já jsem té naší do omrzení házela hračky, protože ráda aportuje, nebo si s ní prostě hraju tak dlouho až ji to přestane bavit. Taky bylo dobré, když jsme šli za nějakým známým pejskem nebo štěnětem ,se kterým si hráli, pak byla večer unavená a dala nám pokoj. Radila jsem se i s odborníky a všichni mi potvrdili, že je to u tohoto plemene normální, oni jsou prostě hyperaktivní. Jen jim nesmíme dovolit, aby nad námi v té "hře na trhání" vyhráli, vždycky my jsme vítěz a štěně je to "slabší", my jsme silnější, ale hodní a štěňátko ochráníme, aby mělo pocit že je u nás v bezpečí, musí vědět, že je na nás závislé. Hraju si s ní, když už mě to přestane bavit tak ji prostě řeknu "dost", chytnu oběma rukama kolem těla a držím až se zklidní, nabídnu jí hračku a odcházím pryč. Já jsem ukončila hru, já jsem ten, kdo rozkazuje, já odcházím. Když pořád zlobí, řeknu jí úplně lhostejným otráveným mrzutým hlasem:"nezájem, vypadni, mě to nezajímá" a ono to fakt funguje. Musí to být v tom tónu hlasu-otrávený, mrzutý, jako kdybyste chtěla odpálkovat nějakého otravného chlapa. Nekřičet, to má opačný účinek. Takže vydržte, štěně z toho vyroste a bude klidnější. Přeju hodně úspěchů a dejte vědět jak pokračujete.
Olga
 

chňape:)

Příspěvekod Bára » pon 08. čer 2009 19:28:54

Prosím o radu, mám zatím jen tři dny štěńátko fenky stafbulíka a při hře dost chńape kouše do ruk, je to zatím v pohodě, ale mám strach že až si takle vesele bude hrát jako dospělá tak to nemusí při její síle dobře dopadnout, nevím zda jí mám říkat stále fuj, protože bych to říkala celý den, myslíte že jí to přejde? že jí třeba rostou zuby, možná je to hloupost, ale nechcu nic ve výchově zanedbat. Děkuji.)
Bára
 

RE: chňape:)